11.06.2012

Billedet af billedet



Der står et billede af dig på mit bord, det vækker minder... Mmmm!

Vi mennesker lever og ånder for kærligheden. Kærligheden er en ubeskrivelig størrelse, som jeg overhovedet ikke tør sætte ord på, for kærligheden er så stor, at intet menneske kan rumme den alene. Den er blandt os alle. Der findes mange forskellige slags kærlighed, men fælles for dem alle er, at kærlighed er en rar størrelse.

Billedet viser min veninde Amalies og min hånd, hvilket blev taget for efterhånden en del år siden. Et billede som betyder rigtig meget for mig. Da det er et af de øjeblikke, jeg virkelig har holdt af. Et af de øjeblikke, som jeg ønsker at spole tilbage til. Meget er sket med Amalie og jeg siden dengang. Vi har begge været på forskellige eventyr i livet. Og i dag kan jeg sidde og tænke tilbage på den gang med et smil på læben. Trods vores forskellige eventyr rundt om i det danske land, det stadig lykkes os at holde sammen. Mange år er gået, mange eventyr er oplevet og endnu flere er på vej. Hvilket jeg glæder mig inderligt til. For med et menneske som Amalie ved sin side, kan man ikke undgå at nyde livet! :-)

1 kommentar:

Stine / Lille My sagde ...

super fin blog! :-)
er blevet fast læser.
har du lyst til at følges?

knus stine
http://stine-ebbesendahl.blogspot.dk/