09.06.2012

Regnfuld dag





Sikke noget regnvejr.. Er det, de danske vejrguder kalder sommer? Så Frode og jeg valgte at tilbringe dagen inde med kage, the og en lille lur. Vejret var så dårlig, at han overhovedet ikke ville ud for en dør, men heller fordrive tiden indenfor med lukkede øjne. Hen på aften kom der opklaring, hvilket passede mig ganske godt, da jeg skulle til fødselsdagsfest med pigerne fra min klasse. Hvor efter vi tog på hestemarked (Uden heste). Efter en lang men fantastisk hyggelig aften, er jeg nu blevet meget træt, og vil putte mig under dynerne.
P.S. Jeg har fået læseferie!!! Og har overstået den skriftlige prøve i dansk. Nu er der kun mundtlig matematik årsprøve og mediefags eksamen tilbage. Og så er det sommerferie!!

2 kommentarer:

camilla0estergaard sagde ...

Hey there.

Det er en virkelig en interessant og fin blog, du har!
Jeg følger dig nu :-). Kig forbi mig, hvis du har lyst.

Kærligst

www.camillaoe.dk

Emilie Ulbæk sagde ...

Hej du
Mange tak for din søde kommentar, det betyder meget!
Selvfølgelig har jeg lyst til at kigge forbi. :-)