21.06.2012

Glad trods uheld



Her inden sengetid kom jeg til at ligge og kigge gamle billeder på min computer. Hvilket jeg ikke kunne lade være med at smile af. :-)
Dagen er gået med mundtlig matematik årsprøve.Det ikke slet ikke som forventet, men hvad hulen, det er jo kun en årsprøve. Min far gav is da jeg kom hjem, og så var min lykke igen gjort. Jeg ligger på maven foran computeren, da jeg har slået mit haleben, ryg og nakke i dag. Jeg var ude at gå tur med min hund i en laaang snor, som var lavet af  nylon. Så da min hund pludselig trak hårdt i snoren brændte jeg mine fingre og gav slip på snoren. Men havde ikke opdaget, at den var viklet omkring min fod.. Og BANG, så blev smækket i jorden. Jeg nåede ikke at tage fra med noget.. ØV! Så nu ligger jeg bare med smerter.. I morgen, eller i nat vil jeg tage med min far på arbejde. Han er lastbilchauffør. Enten kan jeg ligge hjemme i sengen og pleje mig selv, eller ligge i lastbilkøjen og ha' selveskab.Uden tvivl vælger jeg den sidste. Godnat her fra, da jeg siger godmorgen igen om 2½ time. Så skal jeg bevæge mig ud i lastbilen, og jeg kan sove videre. I må ha' en eventyrlig dag senere i dag.

Varme tanker her fra! :-)

Ingen kommentarer: