23.08.2012

Godt på vej


Skolen er begyndt, og hverdagens daglige opgaver er endnu engang blevet en del af hverdagen. Jeg er allerede kommet bagefter med lektierne, eller bagefter er måske ikke ordet. Men jeg er allerede begyndt at tage let på det, så som det læser jeg bare i toget. Men måske burde jeg lige tage mig lidt sammen. Men nu er årets første aflevering færdig gjort og klar til aflevering i morgen. I weekenden vil jeg begynde på to andre afleveringer. Bare for at være i håbet om at være i lidt god tid. Men lad os nu se, den tanke har jeg vist tænkt før, hvor resultatet endte med at være i sidste øjeblik.

Håber alt er vel der ude!

\\ Emilie

1 kommentar:

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor er det en fin blog, du har(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html