06.08.2012

NEJ TAK TIL SOVS OG KARTOFLER!!





Forleden dag skulle jeg være alene hjemme, hvilket betød at jeg også selv skulle lave mad. Og hvis der er noget jeg ikke er god til, så er det at lave mad! Jeg er altid så skide bange for at giv alverdens folk forgiftninger. FLOT EMILIE! Men i en aldre på 19 år, må man vist til at i gang. Og min alene aften gav mig rig mulighed til at udfolde mig i køkkenet. Da jeg aldrig har været nogle stor fan af dansk mad, og ikke har verdens største tålmodighed, besluttede jeg mig for at lave et hurtig, men godt måltid. Som alternativ til at ta' telefonen og ringe til pizzamanden. Hvilket jeg også hurtigt ville blive bostet i, da min bror er udringer for byens bedste pizzaria!! Så jeg endte med at lave aftensmaden selv. For at sarte sikkert ud, brugte jeg kun råvare, som også kunne spises i rå tilstand! Ganske smart!  Men jeg endte ud med stegt laksepostje (tror jeg det hedder) på salatbund med citronsaft. Med rugbrøds-fritter! De der rugbrøds-fritter kunne jeg godt blive stor fan af. :-) Efter oprydning og en opvask, begik hunden og jeg os ud på en 8 km gå tur. Da vi kom hjem, var det the-tid. Nogle gange tænker jeg, hvad gjorde jeg før jeg kunne lide the? I dag er jeg næsten afhæning af det sats. Og en god mørkchokolade går man heller ikke galt i byen af!

Håber alt er vel der ude

\\Emilie

2 kommentarer:

Sille Agerskov sagde ...

Ser uden tvivl lækkert ud! :)

Dyreglad-pige sagde ...

Ej, hvor ser det lækkert ud(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og mine 2 give aways, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr, og 2 skønheds produkter(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com