27.08.2012

Spotify - PAK SAMMEN




Mange af jer er sikker forbruger af spotify -  Har jeg ret? Jeg har aldrig været særlig stor tilhænger af spotify, fordi jeg er den type som er inderlig træt af at høre på de der møg irriterende reklamer. Prøv  spotify premium.. Øh nej jeg gider ikke. Jeg har aldrig selv haft en spotify bruger, da jeg aldrig har været tilhænger af det.. Og så er der også begrænsning på, hvor mange timer man må høre. BUM BUM! Når men jeg var på mit lokale bibliotek i sommerferien og faldt over en brochure for bibzoom.dk. Jeg læste lidt om det, men kom ikke videre med projektet. Men her til aften har jeg udforsket programmet. Og det score højt på min  skala. Jeg er solgt med det samme. Alt det som irriterede grænseløs på spotify er væk. Som jeg gerne vil ha' det - Li' noget for mig.

Det er enkel, en masse musik, hurtigt, man kan downloade en platform, som kan åbnes fra computerens skrivebord, man kan lave play-lister, man kan finde andre kulturalle programmer f.eks. film, e-bøger, dialekter. Og bedst af alt, DET ER GRATIS!! Alt du skal bruge er et bruger login fra biblioteket, og en ny verden åbner sig. Jeg er helt vild med det. 

http://www.bibzoom.dk/

GOD FORNØJELSE!
\\Emilie

Ingen kommentarer: