09.08.2012

Tidslinje på FB



Mange gange er jeg støt ind i kommentaren.. Jeg gider ikke den lorte tidslinje.. Er jeg den eneste som er forelsket i den? Godt nok krævede den en omgang øvelse at finde rundt i starten. Men jeg synes den giver mere åbenlys mulighed til at udfolde ens kreative idéer.F.eks. er det øverste billede mit nye coverbillede. Idéen med coverbilleder er lige mig, det forbinder jeg med en mere personlig profil, trods facebook er et enormt netværk, kan man stadig formå at gøre sin profil helt unik. Er der andre der er med på min side, eller er alle bare sjæle som savner de gamle look?

\\Emilie


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej :-)
Det er en rigtig god og inspirerende blog du har.
Er blevet fast læser :)
Kig forbi min blog og bliv eventuelt fast læser.

mylife-amandavictoria.blogspot.com

Sille Agerskov sagde ...

FEDT billede! :)