28.09.2012

Der var engang folkeskolen


Jeg havde endelig tænkt mig, at dette indlæg skulle være indholdrigt og fyldt med gode emner, da jeg ikke har fået blogget den seneste tid.. Men nej, nu er jeg simpelhen for træt.. Ugen har været fyldt med afleveringer, som jeg har lavet i sidste øjeblik. Lige meget hvor mange gang jeg siger til mig selv, denne gang laver du den i god tid - sker det ALDRIG! Men de blev afleveret, det er vel hovedsagen. Apropos skolearbejde, kom min folkeskole veninde og jeg til at snakke om, da vi gik i niende klasse. Det føltes som var det i går, men det er ret syreaistisk, at hun bliver student til sommer.. Så er der gået tre år.. Det er godt nok lang tid, men de er fløjet af sted!! Det ret vildt at tænke på, men det har været nogle gode år, uden tvivl - især efterskolen. Åh, den savner jeg virkelig meget!!

Pst, kan I finde mig på billedet? Andre leger find Holger, skal vi ikke bare lege find regnbuen - og når I finder den finder I mig. ;-)

Ingen kommentarer: