17.09.2012

Savn - sikke noget


Allerede nu begynder vinterdesperationen at indtage mit sind. Det er som om mørket tager en bid af mig hver eneste dag. Jeg er og bliver nok aldrig god til mørke. Men jeg har fordrevet tiden her til aften på at se på sommerens billeder. Sommer med smil og glæde. Lange dage i solen, godt selvskab og beskidte tær. Intet som sommer, det er den årstid på året, hvor jeg fungere bedst. Billederne viser Amalie og jeg. Vi ser ikke hinanden ret ofte, så der er intet som ferierne, hvor der er plads til Malie og Milie tid. Lige nu sidder jeg og sender en masse tanker i hendes retning. Trods vi efterhånden kun ses ved sjællænder, kender vi stadig hinanden på en helt unik måde. Ak ja, vi har efterhånden kendt hinanden i 12 år.. BUM, det var lang tid!! Og med tiden er vi kun kommet tættere og tættere på hinanden.
- Jeg savner sommeren og Amalie!
\Emilie

Ingen kommentarer: