14.09.2012

JEG SKAL TIL ISLAND!


I dag blev vores rejsemål for 3.g's studierejse offentliggjort - som I sikkert har gættet ud fra overskriften, så skal vi til Island. Der er et år til, men hold da op jeg glæder mig allerede. Kiggede på google-billeder af Island og fandt disse billeder. Ser det ikke skønt ud? Åh, verdens natur!!! Men inden da skal jeg også på studietur. Min klasse og jeg tager en lille tur til København her i efteråret. Og til foråret tager jeg til Berlin med mit tyskhold på gymnasiet. Og engang omkring påske tager jeg og to efterskoleveninder nok til Rom. Hold da op, alt dette at glæde sig til! Men jeg er godt nok glad for, at 3.g's studietur ikke bliver en by-ferie. Da både Bruxelles og Berlin er by-ferie, så det er rart med noget andet. Lækker nyhed at gå på weekend med, så god weekend der ude!
\Emilie

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder sgu lækkert med alle de ferier, søde Emilie! Min dansklærer ønsker også at komme til Island, men vi ved det ikke endnu! kram fra Lotte ;) <3

Anonym sagde ...

Det lyder sgu lækkert med alle de ferier, søde Emilie! Min dansklærer ønsker også at komme til Island, men vi ved det ikke endnu! kram fra Lotte ;) <3

Anonym sagde ...

Hej Emilie!
Tusind tak for din kommentar på min blog. Har det på samme måde, nyder også at finde en blog, hvor det faktisk handler om noget udover tøj osv. Og så fandt jeg jo din, da du skrev! Jeg følger dig nu! (:

Knus