12.09.2012

Endelig sengetid - næsten!


Efter at have lavet en 9 sider lang aflevering, er det næsten sengetid. Desværre skal næsten tilføjes, da jeg endnu mangler de daglige lektier, psykologi, historie og dansk. Og jeg tør love for, at denne matematik aflevering gjorder mig blank på mange punkter, 2.g's matematik, hvad skal der blive af mig? Mon jeg overhovedet ejer nok hjernekapacitet til nogensinde kunne håndtere matematik på A-niveau.. Hvad tænkte jeg, da jeg valgte studieretning? Sikke noget.. Når, men efter fire timers + 2 timer i skolen er den nu overstået, og min lærer har kun beregnet, at vi skulle bruge 3 timer. - Mmm, den er god med ham. Efter al den siddende arbejde har jeg fået endnu mere ondt i mit haleben, så tiden må vise, hvor meget søvn jeg får i nat. Hvis det kommer så vidt, må jeg skimte nogle af lektierne i toget, de 13 minutter kan gøre underværker. Godnat der ude, jeg håber at I fleste sover på nuværende tidspunkt. Om ikke andet, kan vi alle se frem til weekenden, som er lige om hjørnet!

\Emilie

Ingen kommentarer: