19.04.2012

Aahouse!!






Sikke en dejlig torsdag, dem bør vi ha' nogle flere af! I dag tilbragte jeg min eftermiddag i Århus sammen med søde Anne. Det var oprindeligt mening, at jeg skulle have taget en masse fede billeder, men det blev mere til råhygge i Århus’ gader. Jeg fik købt en knagerække, en mascara og nogle sæbebobler til på lørdag. For på lørdag kigger min rumbo fra efterskolen forbi, og så skal vi bare nyde det danske vejr, med et kamera i den ene hånd, og hinanden i den anden. Jeg glæder mig! På turen hjem nød vi en champagnebrus slush ice fra 7 eleven, hvilket helt klart kan anbefales. Da jeg kom hjem gik jeg langs skoven, og fik det dejlige billede af solnedgangen! Så alt i alt en vidunderlig dag, og nu kalder sengen snart. For i morgen skal jeg til forskningsdøgn på Grundfos. Bagefter regner jeg med at tage til Silkeborg down-town med Stine A. Vi skal spise is og nyde det er weekend.


Men en ting er dårlig ved i dag.. For i dag lukker min elskede billede redigeringsside. En side jeg efter hånden har brugt i mange år. Sikke noget øv, hvorfor skal google lukke picnik? ØV!

Ingen kommentarer: