22.04.2012

En gang til....





Så blev de det søndag aften, det er som om, det aldrig er min favorit dag. For jeg er åbenbart typen, som først laver lektier i sidste øjeblik. Flot Emilie! Og lige meget hvor mange gange jeg siger, nu vil jeg lave dem i god tid, så sker det aldrig. Det er lidt ligesomme, at jeg næsten hver dag siger til mig selv: "I dag bør jeg gå tidligt i seng", men det sker ligesom aldrig. Men jeg tvivler på, om jeg er den eneste, som kører den stil.
Men det har ellers været en herlig weekend. Hvor jeg fik ryddet op på mit værelse, hvilket min mor vist var rimelig glad for. Udover det var jeg sammen med hende den søde Sara. Som der kan ses på billederne i det tidligere oplæg, hyggede vi os med tur i skoven. Hvor jorden var dækket med snehvide anemoner, det var så smukt. Alt i alt bare råhygge, lige hvad jeg havde brug for.
Søndagen har stået i familiens tegn, med kage spisning. Jordbærtærte. Jeg har endelig aldrig været den store fan af jordbær, hvilket folk altid bliver forarget over. Fordi det er åbenbart næsten et guddommeligt spise. Og mange gange har jeg fået af vide, du er ikke rigtig danske. Næ, det må jeg vel ikke være. Generelt siger det danske mad mig intet. Det der flæskesteg, brun sovs, brunkartofler og hvidekartofler er bare ikke mig, jeg vil heller spise wokmad!
Så alt i alt en dejlig weekend, trods alle de lektier, som stadig venter på at blive lavet. Det bliver en hård uge med afleveringer. Eller der er to styk, men tror I jeg er begyndt? Måske et ledne spørgsmål, så jeg kan godt afslører, at svaret desværre er nej. Og så står den kommende uge også på tandlægebesøg. ØV, det er slet ikke sjovt når jeg er indehaver af den største tandlægeskræk. Forhåbentligt overlever jeg... Det må tiden vise. Men jeg håber I alle har haft en dejlige weekend, og at I må få en god uge! :-)

P.s. vil lige takke Sara for at have glemt resten af m&m'erne, de hjalp godt, med at nå igennem det grå regnvejr

2 kommentarer:

Sara Møller sagde ...

Hvad blev der af salaten? hehe

Emilie Ulbæk sagde ...

Den lå godt og trygt i køleskabet. ;-)