29.04.2012

Komsammen

Søde piger!

LOTTE

SOFIE      
ANNE!


ANNES BAMSE TIL HØJRE & MIN TIL VENSTRE



Det var så den weekend! :-)
Hvor jeg har tilbragt tiden med en masse skønne mennesker. Hvor billederne visser et udpluk af de skønne mennesker. Det har været en weekend lige efter min smag. Den startede fredag, sjovt nok! ;-) Og jeg gik lettet fra skole, fordi vi endelig havde overstået det opvarmningsprogram, som vi skulle lave.Det var lækkert at få det ud af verden, trods jeg havde frygtet resultatet, gik det overraskende godt. Godt gået piger! Fredag aften stod det på fest på Rolighedsvej ved Anne. Jeg må indrømme jeg ikke var i det vildeste party-humør. Men det var alligevel hyggeligt at se mennesker, som man ikke ser særlig tit, da de kommer langvejsfra. Især hende Lotte, var jeg virkelig glad for at se, hun er virkelig en guldklup af de store. Altså, dette var ikke en hentydning til hun er tyk, for det er hun altså overhovedet ikke. Så blev det lørdag, og folk tog hjem, men jeg blev hængende ved Anne. Det var meningen, at vi skulle have været til sådan noget Gym.-festival i Bj.bro, men vi var ret trætte, og himlen var grå. Så vi besluttede os for at fordrive tiden med noget andet. Vi faldt tilfældigt over et billede på internettet, der fortalte hvordan man kunne lave en bamse ud af en sok. Så vi kastede os ud i forsøget, billedet ses ovenfor. Søndag morgen tog jeg hjem, da Anne skulle på arbejde. Da jeg kom hjem, hyggede jeg bare med familien. Fejrede jeg Frodes fødselsdag, ved at give ham en stor leverpostejmad, hvilket han sikkert satte meget pris på. Den hund tænker med maven, måske ligger det generalt til handyr. Og her til aften hyggede jeg med at tage det sidste billede. Men jeg må heller gå i seng, så det ikke ender med, at jeg først kommer til at sove, når det er blevet mandag.

Hold jer munter derude!

Ingen kommentarer: