07.04.2012

At blogge..

Jeg ville ønske jeg var en del bedre til at får skrevet nogle blog indlæg.. Men nej, det går ikke så godt. Men siden sidst er der sket meget, men nu vil jeg opridse nogle af højde punkterne:

BRUXELLES
Tirsdag den 20 marts var kufferten pakket, og jeg var klar til knap en uge i Bruxelles. Jeg skulle på tur med mit gymnasium. Ikke bare min klasse, eller min årgang, men hele gymnasiet. Turen var fuldt med oplevelser og masser af besøg. F.eks. naturlig ølbryggeri, EU's parlamentet, Naturhistorisk museum og den flotte by. Det var en lærerig og hygsom tur. :-)

En af de fine konkylier, som viste pilgrimsrejsen

Jeg spiser de pomfritter, som er kåret som verdens bedste

Nogle få af de mange flotte bygninger


Gadegøgler med søde piger
Vores bus sammen med andre mindst lige så søde piger!





Ingen kommentarer: