27.09.2014

På jagt efter hvaler med kamera og blitz!



















Tryk på et billede, og du kan blader igennem billederne med piletasterne! 

I går stod den på den længe ventet hvalsafari! Gud hvor var det fantastisk!! Ladet op med ny energi, er jeg klar til endnu en uge. Men først weekend - i morgen skal Emma og jeg ind til Hanne og mødes med en bioanalytiker fra sygehuset, som gerne vil vise billeder fra hendes ferie på Island. Det er lækkert, at der sker lidt, når det er weekend. Næste uge byder på første vagt i genbrugen, hvilket jeg ser meget frem til. Og måske skulle jeg begynde til zumba i næste uge.. Hmm, hvis jeg nu ikke får nok motion af de daglige traveture. Derudover har jeg fået kontakt til Andreas, som er tidligere medlem af den grønlandske udgave af ungdommens rødekors og vi skal nok mødes i den nærmeste fremtid. Jeg er spændt på at møde en rigtig indfødt og se hvor store sproglige problemer der bliver. Det må tiden vise, jeg er ved godt mod!
Jeg har filmet lidt fra sejlturen, hvilket nok kommer i en senere film, da jeg har et par klip i gemmeren. Men bølgerne var mange og mine mave- og benmuskler blev trænet for at holde mig i sædet. Jeg vil nyde det sidste af min fredag aften med min gode bog - bare fordi jeg for en gang skyld har tid til at læse!
Ajunngilanga!

Ingen kommentarer: