07.09.2014

På vandretur





















Vi startede morgen med den lækkersete brunch, hvor jeg fik lov at smage moskusokse. Da vi kom hjem, beluttede jeg mig for, at jeg ville udforske nær området. Meningen var endelig bare, at jeg ville gå ned i byen for at se den. Men eventyret udviklede sig, da jeg mødte en gangsti, som mest af alt lignede en uendelig lang badebro. Jeg følte lidt, at jeg gik en en lille kløft mellem de høje fjelde - da indser man, hvor lille man i virkeligheden er. Men jeg forsatte af sporet og ankom pludselig til en åben plads, hvor der var den vildeste udsigt over isfjorden. Jeg var helt solgt. Men eventyret forsatte, da jeg så små mennesker på toppen, og jeg tænkte, det må jeg også prøve. Jeg fandt vej i klipperne og endte med at finde den perfekte udsigtpost, noget ligende har jeg aldrig set! På vejen til isfjorden gik man forbi et af byens store områder med slædehunde, hvilket også resulteret i alle de ovenstående billeder. Slædehundene står bundet på store pladser og hyler til hinanden. Men pludselig kom der små hvalpe løbende mellem mine ben. Man snakker ikke med de store hunde, da det er arbejdshunde, men de små - de er ikke til at stå for.
Der er et utal af billeder fra dagens eventyr. Jeg håber I vil nyde dem - for nu vil jeg smutte ind og lave perler med Emma !

Ingen kommentarer: