20.05.2012

Den sidste...



Billederne er fra i går, hvor Lisbeth og jeg nød den danske natur. Trods regnvejret hyggede vi os. Og i dag har vejret været rigtig godt, men jeg har ikke haft tid, eller mulighed for at nyde det.. For da Lisbeth tog hjem, kørte vi mod Djursland for at besøge min morfar. Hvilket ikke var den store succes oplevelse, da han efter meget sygdom (på grund af en hjerneblødning), har haft svært ved at klare sig selv. Så nu er han hjemme på weekend hver weekend. Hvilket desværre ikke er det bedste resultat for nogle. Ak ja, at han skal til at bo alene fra den første, frygter jeg lidt. Men de siger han ikke er svag nok til at komme på et ældre-center.. Der er desværre ikke så meget andet, at stille op end at håbe på, at de finder ud af, at den arme mand ikke kan klarer sig alene. Det må være forfærdeligt som menneske, at man pludselig fra den ene dag til den anden ikke kan fortage sig en eneste ting uden hjælp. Det styrker min tro i, at man må nyde hver eneste dag her i livet, for man ved ikke hvornår man ikke kan nyde det mere. En masse tanker til morfar!

Ingen kommentarer: