06.05.2012

En lille smule skoletræt!

Det er som om afleveringerne hænger mig langt ud af halsen.... Men jeg må heller få noget søvn alligevel.. ÅH, kan den slags ikke bare lave sig selv. Det er hårdt at gå på gym nu tildags, jeg længes bare efter ferie. Mit hoved er begyndt på nedtælling. Og jeg har bladret meget i lectio for at finde en uge uden skema, og prøvet at overbevise mig selv om, at der ikke er længe til..Næste stop er Kr.Himmelfart-ferie, om halvanden uge. Jeg vil benytte lejligheden til at takke Gud for alle de helligdage, de lyser op i en træt studeres mørke verden. Og efter Kr.Himmelfart-ferien er der tre uger tilbage til læseferie.. Åh, gid de ville forsvinde med et trylleslag.. ØV!

12_03_06_sat_deb

Jeg faldt over dette karikatur tegning på nettet , ak ja. fremtiden ser lys ud. ;-)

Ingen kommentarer: