05.05.2012

Engang til


Så var man klar til anden dag i familiens tegn Og mit hår valgte at leve sit helt eget liv! ;-)

På denne ferie, (Tak til den person, som har kaldt det bededagsFERIE, ordet ferie overbeviser os naive mennesker om, at der er en hel uge. Så kald det hvad det er.. Bededags-forlægget-weekend. Men jeg taler stadig for vi skal bevare den!!) Men denne ferie er som sagt brugt i familiens tegn. I går stod det på konfirmation i Ans med min grankusine. Og i dag stod det på 5 års fødselsdag hos min halv-fætter. Og om en uge står det på familie bryllup med min kusine... Ak ja, alt det familie tam tam. Og alt for meget mad, måske burde jeg løbe en tur i morgen. Hvis der overhovedet bliver tid til det mellem afleveringerne... Så er det snart mandag igen. Åh kære sommerferie, jeg længtes efter dig!!!

Ingen kommentarer: