17.05.2012

En dag i eventyrland





Endnu en dag i billeder! Eller der mangle faktisk lidt, da Amalie og jeg skulle hygge i Randers, havde jeg taget mit kamera med, men hvad tror I jeg havde glemt? At sætte mit hukommelseskort over i kameraet, så jeg kunne ikke tage et eneste billede. ØV! Men vi hyggede os, med et café besøg, Amalie blev klippet og på McD for at fordrive ventetiden. Udover dette fik vi også købt lidt små ting. Jeg fik købt denne smukke jumbo kop, hvilket altid giver anledning til en god kop the. Så købet jeg også et kamerastativ, så det nu giver mulighed for endnu flere fotomuligheder og eventyr! Da vi kom hjem fra Randers, cyklede jeg hurtigt hjem, for at hente mit hukommelseskort. Og så op til Amalie, hvor vi bare rå hyggede. Det var efterhånden længe siden vi havde set hinanden. Gensynes glæde var stor!

På vej hjem fra Amalie cyklede jeg forbi Farmor, men hun var desværre ikke hjemme, måske skulle man kigge forbi igen i morgen!

Ingen kommentarer: