07.05.2012

Kort update




En lille kort update her fra. Jeg synes bare jeg ville fortælle jer om min geniale opfindelse! Vi har vel alle prøvet at lave en banan på bål med pålægschokolade indeni - hvis ikke, så kom i gang!! Men det smager jo himmelsk. Jeg er desværre ikke så heldig at eje et bål sted, men jeg havde sådan en forfærdelig træng til sådan en banan i dag. Jeg tog en banan med pålægschokolade inden i, og pakkede den ind i sølvpapir og lagde den på brødristeren. Efter lidt tid tog jeg den af, og tænkte den er ikke helt varm. Tog sølvpapiret og gav den et enkel minut i mikrobølgeovnen. Og jeg stod med den lækreste varme banan med flydende chokolade. Det er bestemt ikke en engangsforestilling!

Da jeg fik lavet stor set hele min tre sidder lange aflevering i går aftes, rev jeg mig fri fra lektierne for at se dyreprogrammet om elefanten Themba og dens krøllede ven Albert. Så kan Titanic godt pakke sammen, for det var virkelig et program som fremkaldte tårer. Min mor og jeg lå i hver vores sofa med tåre ned af begge kinder, da den kære elefant Themba døde. Men det var virkelig en fantastisk historie. En historie, som har mange parallelløb til den menneskeverden. Og da gik det endnu engang op for mig, hvor meget jeg elsker dyr. Og hvorfor elefanter altid har været et af mine ynglings dyr. En dag står jeg forhåbentlig på den åbne savane med elefanter omkring mig. Jeg ønsker det må ske en dag!

Ingen kommentarer: