29.05.2012

Lektier, lektier og atter lektier!







Kender I det, hvor man bare bliver ved med at udskyde lektierne. Dette udviklede jeg i praktisk i dag. Da jeg brugte min tid på mit uendelig tidsfordrivende tæppe, hvilket jeg holder meget af at sidde ved og hører musik. Men til sidst kunne jeg ikke trække den længere og jeg måtte i gang. Solen skinnede ind af mit vindue. Så jeg pakkede mine lektier ned og hoppede ud af vinduet, hvor jeg sad på min lille terrasse. Så kunne man gøre noget kedeligt trist til noget smukt og sandselig!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvordan laver du det tæppe?

Emilie Ulbæk sagde ...

Tæppet er en ryatæppe. Hvor man tager små snoer med en tang, og danner en knude i sådan et net stof. På det billede, hvor der er taget et billede af garnet tæt på, kan du måske fornemme det. :-)
Spørg endelig, hvis der er mere du ønsker at vide. Men jeg ved ikke, om man stadig kan købe det. Mit er et arvestykke. Måske kan man købe det i garn/hobbybutikker, men jeg vil ikke love noget. :-)