15.05.2012

Klar igen


Endelig, den engelske stil, som har plaget mig i laaaang tid, afleveret. Det kan godt være den er lort, men den var en sej kamp. Det var som om den lille ting, kunne farve hele verden grå. Men nu er den afleveret, og jeg sidder igen med et smil på mine læber. Dette var min sidste engelske stil i 1.g. Så er der kun 2. g tilbage.. Så nu er vi da i det mindste halvvejs!! Det skal fejres. ;-)
Skoledagen i morgen kan jeg godt lige overskue. Så med et nyt pust af energi er Emilie atter en gang på banen! YES, i morgen er det ferie, eller en miniferie. Men jeg klager bestemt ikke. Den skal skydes i gang med dejlig selvskab af min veninde Amalie. Vi skal råhygge i Randers by, måske bliver det til lidt shopping, det skader vel ikke, udover jeg burde købe mig et skab mere snart. Så nu vil jeg smide mit kamerabatteri til opladning, så det er klar til i morgen, og så vil jeg gå i seng før klokken 22.30. YES YES, en masse god karma og positiv energi her fra!

Ingen kommentarer: