27.05.2012

Solskin, smil og god mad!






Så blev det pinse. Nogle gange tænker jeg, hvorfor er det nu liiige, vi fejre disse helligdage? Men jeg kan informerer jer om, at det er fordi man fejre Helligånden, og at pinsen er i tæt forbindelse med påske. Så det er jo godt nok. Der har været meget snak om, at man skulle afskaffe denne slags helligdage. Det ville jeg være meget ked af, da det hjemme ved os bruges som en familie dag. Hvilket er dejligt, når man ikke ser hinanden mere end nogle få timer i hverdagen. Men jeg kan på den anden side godt se, at vi bør arbejde mere for at få landes økonomi til at hænge sammen. Men jeg synes jeg har taget min tjørn i år, da jeg skal i skole grundlovsdag. Siden hvornår er det blevet en skole dag!? Gennem hele min lange skoletid, har jeg fejret den dag med lokal grundlovsfest, loppemarked og friluftsbadet. Og hele familien har fri i år, undtagen mig. Så må jeg sidde inde i et lummert klasselokale og kigge ud. Ak ja, jeg "glæder" mig meget..
Men update fra de seneste dag. Jeg har tilbragt tid sammen med min folkeskoleveninde Julie. Vi har nydt solskinnet, langt ansigtsmasker og bare veninde hygget. Rigtig lækkert. Så denne succes forsætte vi igen næste lørdag. Hvor vi har store planer om at gå en halvmaraton!  Det bliver vildt - Det bliver godt! Og der kommer billeder!  Som der måske ses på billedet af Frode er han stadig ret slap, men det går fremad, heldigvis! Jeg har nydt sommeraften med familiehygge og grillmad! Alt i alt er det bare lækkert!

Ingen kommentarer: