11.05.2012

Second Hand Shop


Endelig blev det fredag, jeg ved endelig ikke helt. hvad jeg skal skrive, men det plejer alligevel at blive et pænt langt indlæg, når jeg har det sådan. Som en information til jer, som har mistet tidsfornemmelse, så blev det fredag. Ak ja, det har jeg set frem til siden mandag, jeg har simpelthen været så træt hele ugen! Så weekenden skal bruges på omsorg til min dyne og seng sammen med en engelsk aflevering. Afleveringen kunne godt undværes, men hvis det er årets sidste, så overlever jeg nok lige. Apropos sidste aflevering afholdte vi i dag skoleårets sidste idrætstime. Hvilket faktisk var lidt trist i sig selv, nu var jeg lige begyndt at holde lidt mere af faget. Så må jeg bare finde løbeskoene frem, så jeg kan få brugt mine nye idrætsbukser, som jeg i dag fandt i den lokale genbrug. De har en genial facon, da de ikke poser, men sidder tæt ved benene, men alligevel sidder de løst. Det kan vist ikke forklares. Udover det, blev jeg den heldige ejer af en gammel elegant bøjle, hvor på der står: "Tæl kun de lyse timer" Hvilket jeg endelig synes er et smukt ordsprog. Jeg købte også endnu en lang halskæde til samlingen, måske skulle jeg tage den på til bryllup i morgen? Og sidst men ikke mindst fandt jeg den blødeste sommerjakke. Jeg bliver virkelig så glad, når jeg finder noget i genbrug. Bare generelt princippet med genbrug. Tanken om, at man støtter et godt formål og får nogle fede og unikke ting. Det er hvad jeg vil kalde win win situation!

Ingen kommentarer: