24.05.2012

Varme!


 
Mmm, den lækre forårs sol gør godt. Jeg har holdt et par dags blogstop, da jeg har nydt det gode vejr.. Og lavet en møg irriterende kemi rapport, men nok om den...  Ellers har jeg virkelig bare nydt solen fuldt ud. Hvor jeg dog elsker det.. Godt nok er jeg allerede blevet rød, sådan et menneske er jeg desværre. Men du har jeg fået købt mig noget solcreme, børnesolcreme. Men det er vel lige godt, bare det virker!! Og så har jeg ellers købt noget andet dejlig creme, så man kan gå sommeren i møde med lækre ben. Det ville være fedt. Noget andet som er fedt, er at jeg skal være sammen med Julie i morgen. Tommel op! Og vi skal fejre hun er kommet ind på Pædagog Assistent uddannelsen. Det er virkelig fedt, og jeg er stolt over hende. Angående uddannelser har jeg fået af vide, hvad jeg skal fordrive min læseferie med at vigtig læsestof. Jeg skal op i to årsprøver, nemlig skr. dansk og mundtlig matematik. Jeg tror mundtlig matematik bliver lidt af en dræber, men lad os nu se. Udover det, skal jeg også op i min første studenter eksamen, det er ret vildt at tænke på. Der skal jeg op i mediefag, hvilket sikkert bliver meget fedt, da vi har produceret en god film! Så alt vel her,da min hund også har været til dyrelæge i dag og fået medicin, så nu er han sikkert snart på dupperne igen. 
Og  jeg har nævnt fedt mange steder i dette indlæg, bare fordi det er fedt vi snart har ferie!

GOD SOL DER UDE!

Ingen kommentarer: