31.05.2012

Stor fascination


Min kære broder er pizzabud, og her til aften kom han hjem med to pizzaer. Dette er ikke særlig spændende i sig selv. Men da han åbnede pizzabakken, stod der på midten af pizzaen, det såkaldte pizzabord. Dette læste jeg om i ungdomsmagasinet Chili , (som desværre er lukket L ) og jeg husker jeg tænkte: ” Smart opfindelse, men hvilke pizzeriaer vil bruge penge på at købe det?” Det lille plastiskbords funktion er at forhindre, at alt pizzafyldet sidder i låget. For eksempel ved en pizza med meget ost, er det pænt surt, når osten ligefrem binder låget fast til pizzaen.  Pizzabordet er måske en lille meningsløs ting, men det er nytænkning. Og hvis der er noget som fascinerer mig, så er det nytænkning og opfindelser!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er så smart!!!!